Campania „Români pentru o lume”a ajuns la ultima etapă:

Posted by Sorin-Mihai Grad On August - 15 - 2013

www.romanipentruolume.ro

Concursul „Tribut Valorilor Culturale Româneşti”

 

 

Campania „Români pentru o lume” a ajuns la cea treia etapă, şi ultima, respectiv concursul „Tribut Valorilor Culturale Româneşti” ce promovează valorile naţionale şi încurajează tânăra generaţie în a-şi urma visul, indiferent de segmentul cultural în care activează.

 

Concursul se desfăşoară online pe website-ul campaniei www.romanipentruolume.ro şi pe pagina de Facebook „Români pentru o lume” şi oferă tinerilor români, orientaţi către cultură, oportunităţi prin care aceştia pot fi descoperiţi, pot înregistra debut artistic, pot fi promovaţi, pot performa şi pot primi burse care să le asigure progresul necesar în a deveni viitorii reprezentanţi ai culturii româneşti. „Tribut Valorilor Culturale Româneşti” este menit să umple golul reprezentat de lipsa unor astfel de iniţiative tocmai pentru a oferi mai mult decât o şansă acestor tineri cât şi viitorului cultural al României.

 

Perioada de desfăşurare a concursului este 2 septembrie – 28 noiembrie 2013, conform următorului calendar:

 

Înscrierea în concurs: 2 septembrie – 14 octombrie 2013

Selecţie dosare pe criterii de eligibilitate: 15 – 28 octombrie 2013

Afişarea listei participanţilor declaraţi admişi: 30 octombrie 2013

Promovarea participanţilor admişi, pe website-ul oficial al campaniei şi pe pagina de Facebook: 30 octombrie – 27 noiembrie 2013

Jurizare: 30 octombrie – 27 noiembrie 2013

Anunţarea câştigătorilor: 27 noiembrie 2013

 

 

Categoriile concursului sunt:

 

1. Muzică clasică: Canto, Vioară, Pian, Nai, Instrumente cu corzi grave (violă, violoncel, contrabass), Instrumente de suflat (flaut, oboi, clarinet, fagot), Instrumente de alamă (trompetă, corn, trombon, tubă)

2. Arte plastice: Pictură, Sculptură

3. Teatru şi film: Actorie, Regie teatru, Regie film, Imagine

4. Dans clasic: Balet (interpretare şi coregrafie),Dans contemporan (interpretare şi coregrafie)

5. Literatură şi filozofie: Poezie, Proză scurtă şi Eseu filozofic

 

Pentru fiecare categorie a concursului a fost alcătuit un juriu de specialitate desemnat de către Fundaţia Sergiu Celibidache, ce urmeazăa fi anunţat săptămâna următoare.

 

Pot participa la acest concurs toate persoanele fizice, cetăţeni români, rezidenţi în România sau în alte ţări, având în momentul înscrierii vârsta maximă de 25 ani. Participanţii nu au dreptul să se înscrie de mai multe ori la aceeaşi secţiune sau la mai multe categorii/subcategorii.

 

Premiile constau în oferirea de suport educaţional (burse, şcoli de vară, Masterclass-uri, cursuri de specializare, în România sau în străinătate), acordat în funcţie de vârsta şi nivelul educaţional al fiecărui câştigător în parte. Vor exista două categorii de premii: Premii Subcategorii (se va desemna câte un câştigător pentru fiecare subcategorie în parte, luându-se în calcul cea mai mare notă obţinută în urma jurizării) şi Premiul Publicului (va exista un singur câştigător pentru întreg concursul, desemnat de către public, prin acumularea celui mai mare număr de voturi, date sub formă de Like-uri, înregistrate pe pagina de Facebook a campaniei „Români pentru o lume”).

 

Regulamentul concursului, dar şi alte detalii despre desfăşurarea lui, sunt disponibile pe www.romanipentruolume.ro şi pe pagina oficială de Facebook a campaniei http://www.facebook.com/RomaniPentruOLume

 



 

 

******

Despre campanie

 

Români pentru o lume” reprezintă un omagiu adus marilor personalităţi româneşti ce au adus mândrie şi glorie României, peste tot în lume şi aduce în atenţia fiecăruia dintre noi pe co-naţionalii noştri care, prin activitatea lor, rămân nemuritori.  Campania se desfăşoară online, la adresa www.romanipentruolume.ro şi pe pagina de Facebook, unde puteţi găsi mai multe detalii despre acest nou proiect cultural al Fundaţiei Sergiu Celibidache.

 

Parteneri principali: Primăria Sectorului 1 Bucureşti

 

Parteneri: Muzeul Memorial Nicolae Grigorescu, Muzeul Naţional al Literaturii Române, Muzeul Naţional George Enescu, Universal Music Romania

 

Sponsori: Amgen; Asirom; Aristocrat Events Hall; BASF; Birou de Arhitectură Pintilie; Casa Anke; Gilescu, Văleanu şi Partenerii; IBIS Hotels; DB Schenker; Intesa Sanpaolo Bank; RIFIL; Sense; Ţuca Zbârcea & Asociaţii; DSV SOLUTIONS, Mobilorama, Martens

 

Parteneri media: Radio România Muzical, Radio România Cultural, Radio România Actualităţi, Radio România Internaţional, Spectacular TV, Getica OOH, Defi România, Flash, Grand Cinema Digiplex din Băneasa Shopping City, Cocor, Rebus, Observatorul Cultural, Q Magazine, Ziarul Ring, Deutsche Zeitung, Şapte Seri, Academia Caţavencu, România Liberă, eva.ro, cinefan.ro, stirifeldefel.ro, Oglinda literară, egophobia.ro, avocatnet.ro, lsrs.ro, Book Mag, Art Act Magazin, Revista NOMEN ARTIS, Calendar Evenimente, CSRevolution, The Epoch Times Romania

Leave a Reply