wwww.romanipentruolume.ro

 

Înscrierea în concursul „Tribut Valorilor Culturale Româneşti” s-a încheiat ieri, 30 octombrie 2013.

 

Selecţia dosarelor pe criterii de eligibilitate se va face în perioada 1–7 noiembrie 2013, iar afişarea listei participanţilor declaraţi admişi pe 8 noiembrie 2013.

 

Promovarea participanţilor admişi, pe website-ul oficial al campaniei şi pe pagina de Facebook va avea loc între 8 – 27 noiembrie 2013, iar jurizarea între 8 – 27 noiembrie 2013.

 

Anunţarea câştigătorilor va avea loc pe 27 noiembrie 2013.

 

Înscrierea în concurs s-a putut face respectând tema de concurs şi anume: dedicarea unui act cultural unei personalităţi prezentate în campanie (CONSTANTIN BRÂNCUŞI, MIRCEA ELIADE, SERGIU CELIBIDACHE, EDWARD G. ROBINSON, NICOLAE GRIGORESCU, GEORGE ENESCU, JEAN NEGULESCO, EMIL CIORAN, A.G. WEINBERGER, ALEX ROTARU, ALEXANDRU TOMESCU, DOROTHEEA PETRE, ALEXANDRA NECHITA, MARCEL IUREŞ, ADA CONDEESCU, DRAGOŞ MIHALCEA, NICOLAE VOICULEŢ, CĂLIN PETER NETZER) sau conceptului campaniei în sine, „Români pentru o lume”.

 

La acest concurs au putut participa toate persoanele fizice, cetăţeni români, rezidenţi în România sau în alte ţări, având în momentul înscrierii vârsta maximă de 25 ani. Categoriile concursului (Muzică clasică, Arte plastice, Teatru şi film, Dans, Literatură şi filozofie) au atras un număr impresionant de tineri, interesaţi să primească suport educaţional (burse, şcoli de vară, Masterclass-uri, cursuri de specializare, în România sau în străinătate), acordat în funcţie de vârsta şi nivelul educaţional al fiecărui câştigător în parte, de către organizator.

 

Se vor acorda două categorii de premii:

–          Premii Subcategorii: se va desemna câte un câştigător pentru fiecare subcategorie în parte, luându-se în calcul cea mai mare notă obţinută în urma jurizării)

–          Premiul Publicului: va exista un singur câştigător pentru întreg concursul, desemnat de către public, prin acumularea celui mai mare număr de voturi, date sub formă de Like-uri, înregistrate pe pagina de Facebook a campaniei „Români pentru o lume”

 

 

Informaţii despre concurs se găsesc pe www.romanipentruolume.ro şi pe pagina oficială de Facebook a campaniei http://www.facebook.com/RomaniPentruOLume

 


 

 

******

Despre campanie

 

Români pentru o lume” reprezintă un omagiu adus marilor personalităţi româneşti ce au adus mândrie şi glorie României, peste tot în lume şi aduce în atenţia fiecăruia dintre noi pe co-naţionalii noştri care, prin activitatea lor, rămân nemuritori.

Campania se desfăşoară online, la adresa www.romanipentruolume.ro .

 

Parteneri principali: Primăria Sectorului 1 Bucureşti, Institutul Cultural Român

 

Parteneri: Muzeul Memorial Nicolae Grigorescu, Muzeul Naţional al Literaturii Române, Muzeul Naţional George Enescu, Universal Music Romania

 

Sponsori: Amgen; Asirom; Aristocrat Events Hall; BASF; Birou de Arhitectură Pintilie; Casa Anke; Gilescu, Văleanu şi Partenerii; IBIS Hotels; DB Schenker; Intesa Sanpaolo Bank; RIFIL; Sense; Ţuca Zbârcea & Asociaţii; DSV SOLUTIONS, Mobilorama, Martens

 

Parteneri media: Radio România Muzical, Radio România Cultural, Radio România Actualităţi, Radio România Internaţional, Spectacular TV, Getica OOH, Defi România, Flash, Grand Cinema Digiplex din Băneasa Shopping City, Cocor, Rebus, Observatorul Cultural, Q Magazine, Ziarul Ring, Deutsche Zeitung, Şapte Seri, Academia Caţavencu, România Liberă, eva.ro, cinefan.ro, stirifeldefel.ro, Oglinda literară, egophobia.ro, avocatnet.ro, lsrs.ro, Book Mag, Art Act Magazin, Revista NOMEN ARTIS, Calendar Evenimente, CSRevolution, The Epoch Times Romania  

Leave a Reply