wwww.romanipentruolume.ro

Fundația Sergiu Celibidache anunță premiile oferite câștigătorilor Concursului Național „Tribut Valorilor Culturale Românești”, ce a reprezentat a treia etapă a campaniei de responsabilitate socială „ Români pentru o Lume”.

 

Premiile sunt special acordate în funcţie de nevoile individuale ale câştigătorilor, pentru ca aceştia să înregistreze evoluţie educaţional-profesională. Refuzul premiilor sau solicitarea compensării în bani, drept contravaloare a acestora, nu este permisă şi exonerează Organizatorul de obligaţia transmiterii premiilor, precum şi de orice alte obligaţii sau răspunderi.

 

PREMII CATEGORII CONCURS:

 

Ioana Popa, Câștigătoare la categoria Muzică clasică – Canto

ü  Masterclass Canto cu Valerie Girard, oferit de Casentino Voice, în perioada iulie – august 2014, în Stia, Italia

 

Octavian Moldovean, Câștigător la categoria Muzică clasică – Flaut

ü  Masterclass de flaut, cu Keith Underwood, oferit de Hidden Valley Music Seminars, în luna iulie 2014, în California, SUA

 

Abel Edison Corban, Câștigător la categoria Muzică clasică – Pian

ü  Masterclass de pian,  în cadrul „International Dino Ciani Piano MasterClass & Festival“, oferit de Dino Ciani Masterclass, în luna iulie 2014, în Rijeka Croația

ü  Masterclass de pian, în cadrul “Viena International Pianists Academy”, oferit de Viena International Pianists Academy, în luna august 2014, în Viena, Austria

 

Roxana Cătălina Buștihan, Câștigătoare la categoria Muzică clasică – Nai

ü  Masterclass de nai, în perioada martie-aprilie 2014, cu Matthijs Koene, profesor de nai la Conservatorul din Amsterdam, Olanda

ü  Workshop de nai, în luna iunie 2014, cu Wolfgang Niegelhell, în Styria, Austria

 

Ioana Palmar, Câștigătoare la categoria Arte Plastice – Pictură

ü  Curs de Management al Artei, oferit de Institutul Artmark de Management al Artei, în luna aprilie 2014

ü  Voucher de cumpărături materiale de pictură, de la PictorShop.ro

 

Cosmin Marinescu, Câștigător la categoria Dans – Balet interpretare

ü  Şcoală de vară, oferită de Yorkshire Ballet Summer School, în perioada iulie – august 2014, în Londra, Anglia

ü  Bursă la „Dance It! Intensive program”, oferită de Iliev Dance Art Foundation, desfăşurată în august  2014 la Burgas, Bulgaria

ü  Voucher de cumpărături pentru echipamente de dans, oferit de Joy Sport Performance

 

Diana Pop, Câștigătoare la categoria Dans contemporan: interpretare

ü  Bursă la „Dance It! intensive program”, oferită de Iliev Dance Art Foundation, desfăşurată în perioada martie – aprilie 2014 la Sofia, Bulgaria

ü  Workshop cu Jens Van Daele, desfăşurat la Geneva, Elveţia

ü  Voucher de cumpărături pentru echipamente de dans, oferit de Joy Sport Performance

 

 

Ionuț Alexandru Radu Scurtu, Câștigător la categoria Literatură şi Filozofie – Proză scurtă

Headsome Communication îi oferă, prin amabilitatea președintei asociației, Oana Boca Stănescu, membră a juriului campaniei Români pentru o lume:

ü  Masterclass de pregătire cu scriitorul și scenaristul Lucian Dan Teodorovici, la Iași

ü  Lectură publică în cadrul Atelierelor „Vorba Vine”: programul de lecturi publice și dialoguri al studenților Facultății de Litere din cadrul Universității din București / mentor: criticul literar Cosmin Ciotloș

ü  Publicarea unei proze într-una dintre revistele culturale importante din România

ü  „Biblioteca afectivă” – mini-campanie de strângere de cărți pentru o bibliotecă personalizată și afectivă – scriitori români îi dăruiesc lui Ionuț una dintre cărțile lor cu autograf, iar criticii literari îi fac recomandări de lectură. Cărțile recomandate de critici îi sunt puse la dispoziție gratuit lui Ionuț de Librăria Cărturești.

 


PREMIUL PUBLICULUI:

Melissa Costina Călin, la categoria Dans – Balet interpretare

ü  Şcoală de vară, oferită de Casa de Balet, în perioada iulie-august 2014, în Bucureşti

ü  Voucher de cumpărături pentru echipamente de dans, oferit de Joy Sport Performance

 

 

PREMII SPECIALE:

Mălina Ciobanu, la categoria Muzică clasică – Vioară

ü  Masterclass de vioară, cu Philip Draganov, în cadrul Festivalului Youth Classics, oferit de Youth Classics, în luna iulie 2014, în Musikinsel Rheinau, Elveţia

ü  Masterclass de vioară, în cadrul International Summer Academy, oferit de ISA- mdw – University of Music and Performing Arts Viennam, în august 2014, în Semmering, Austria

 

Iulia Goiană, la categoria Muzică clasică – Instrumente cu corzi grave

ü  Masterclass de Muzică de Cameră, oferit de English Camerata, în iulie 2014, în Shrewsbury, Anglia

ü  Masterclass de Violă, oferit de Austrian Masterclasses, în septembrie 2014, în CastleZell an der Pram in Upper, Austria

 

Irina Georgiana Tarău, la categoria Dans – Balet coregrafie

ü  Scoală de vară, oferită de Yorkshire Ballet Summer School, în  2014, în Londra, Anglia

ü  Şcoală de vară, oferită de Casa de Balet, în perioada iulie-august 2014, în Bucureşti

ü  Voucher de cumpărături pentru echipamente de dans, oferit de Joy Sport Performance

 

 

 

******

Despre campania „Români pentru o lume”

 

Campania națională de responsabilitate socială „Români pentru o lume” a fost organizată de către Fundația Sergiu Celibidache și a avut ca scop promovarea valorilor culturale româneşti şi descoperirea de noi talente, în sfera culturală, din rândul tinerei generaţii, finalizandu-se astfel cu organizarea concursului național „Tribut Valorilor Culturale Româneşti”

 

Români pentru o lume” reprezintă un omagiu adus marilor personalităţi româneşti ce au adus mândrie şi glorie României, peste tot în lume şi aduce în atenţia fiecăruia dintre noi pe co-naţionalii noştri care, prin activitatea lor, rămân nemuritori.

 

Parteneri principali: Primăria Sectorului 1 Bucureşti, Institutul Cultural Român

 

Parteneri: Casentino Voice, Youth Classics Festival, ISA- mdw of University of Music and Performing Arts Vienna, English Camerata, Austrian Masterclasses, Hidden Valley Music Seminars, Dino Ciani Masterclass, Viena International Pianists Academy, Amalthea Association, Yorkshire Ballet Summer School, Iliev Dance Art Foundation, Casa de Balet, Institutul Artmark de Management al Artei, Headsome Communication, Joy Sport Performance, PictorShop.ro, Muzeul Memorial Nicolae Grigorescu, Muzeul Naţional al Literaturii Române, Muzeul Naţional George Enescu, Universal Music Romania,

 

Sponsori: Amgen; Asirom; Aristocrat Events Hall; BASF; Birou de Arhitectură Pintilie; Casa Anke; Gilescu, Văleanu şi Partenerii; IBIS Hotels; DB Schenker; Intesa Sanpaolo Bank; RIFIL; Sense; Ţuca Zbârcea & Asociaţii; DSV SOLUTIONS, Mobilorama, Martens

 

Parteneri media: Radio România Muzical, Radio România Cultural, Radio România Actualităţi, Radio România Internaţional, Spectacular TV, Getica OOH, Defi România, Flash, Grand Cinema Digiplex din Băneasa Shopping City, Cocor, Observatorul Cultural, Q Magazine, Ziarul Ring, Deutsche Zeitung, Şapte Seri, Academia Caţavencu, România Liberă, eva.ro, cinefan.ro, stirifeldefel.ro, Oglinda literară, egophobia.ro, avocatnet.ro, lsrs.ro, Book Mag, Art Act Magazin, Revista NOMEN ARTIS, Calendar Evenimente, CSRevolution, The Epoch Times Romania

 

Mai multe informaţii despre câştigători se găsesc pe www.romanipentruolume.ro şi pe pagina oficială de Facebook a campaniei http://www.facebook.com/RomaniPentruOLume

 

Leave a Reply